En svår fråga först.

Jag har haft värsta torkan nu under ett par månader.
Jag är singel sen ett halvår tillbaka. Under den senaste månaden har jag hamnat i en ganska knivig situation.
Jag smsar med min expojkväns bror sedan ett tag tillbaka. Vi är ganska "dirty" och skickar bilder till varann. där kommer problemet. Jag vill knulla, men det verkar som om han bara tycker det är kul att smsa .. Jag ahr förökt att prata med honom men han säger att han inte vet .. Liksom . Vad ska jag göra? Är det verkligen OK att försöka gå vidare eftersom mitt ex inte kommit över mig ännu..?
Sen har vi den lilla detaljen att killen i fråga har en tjej. Snälla Hjälp!
Vet inte hur jag ska fixa till detta.
Hur tänker killar när det kommer till sådant?
Btw. En fråga till: Hur lär man sig onanera?, jag har försökt flera gånger men kan inte känna någon njutning .. Hjälp!


Hallå där, låter som att du är i en lite jobbig situation..
Vi tycker att om killen du smsar med inte vill ha sex med dig så ska du inte tjata, liksom han har ju tjej och han veet att du vill ha sex med honom. Så skulle han få för sig att han endå vill ha sex med dig så kommer han ju förmodligen säga det.
Sen om det är så att du blir jätte besviken och inte bara vill vara snuskig via sms kanske du ska hitta någon annan som framför allt inte har flickvän som du kan knulla med. Sen när det gäller ditt ex, jag tycker inte du ska bry dig så jätte mycket om honom, ni har gjort slut och då får du fakist göra vad du vill. Men visst, han kommer ju antagligen bli väldigt ledsen och sur om han får reda på att du är "på g" med hans bror. Men gjort är gjort liksom.

Sen till den andra frågan, den var svår. Jadu hur gör man.. det beror ju självklart på vad man tycker är skönt.
Smek dig sjäv på fittan och kän efter var du tycker att det är skönast att ta, och när du hittat punkten som du tycker är skönast att ta på fortsätter du ta där och så.. Om du tycker det är svårt att bli kåt eller något sånt kan du ju alltid kolla på porr eller göra något som gör dig kåt.  Prova dig fram, googla efter svar osv. Du kan ju även gå till din närmsta ungdomsmottagning och prata om det. :)
Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0