hallåå

Hallå, för ca 5 minuter sedan testade vi som en dildo man trär på killens kuk, den  blir längre grovare och killen känner nästan inget alls av sjävla sexet eftersom den är ganska tjock runt om hans kuk.
För honom var den väldigt svår att trä på kuken eftersom hålet han skulle stoppa den i var litet och min pojkvän har ju ganska stor kuk, men efter en del glidmedel gick det ;)
Själv tycker jag att den var obehaglig, den var för hård och hadde massa ådror och ett markerat ollon som nästan gjorde ont. Vi tyckte det var spännande först, men nej.. det var en besvikelse.
Det ska vara mjuka grejer, inget i näst intill hårdplast. I allafall om jag själv får välja!
Vi tog i stället av den och och han knullade mig bakirfån tills han kom på min rumpa/rygg.

Mycket skönt :)


/ F

Kommentarer
Postat av: vendela

sv: åh tack så jätte mycket :D!

2009-04-27 @ 19:53:37
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0