Sex-ställningar.

Kan ni inte skriva lite mer och vad ni brukar köra för sex ställningar och vilka ni gillar mest ;)


Vi tycker mest om bakifrån, liggandes som ståendes. Det är så skönt!
Kuken kommer ju verkligen in längre in i fittan och det finns så många olika ställnigar som man kan köra bakifrån.
Ska vi köra "vanliga" missionären kan man även tjejen lägga en kudde under rumpan för att få upp den lite och lägga ett eller två ben på killens axlar.  Även då kommer killen djupare in...skönt!

Vad gillar ni? Hårt och sabbt eller långsamt men hårt eller bara långsamt och mjukt sex?







/ T+K

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker faktiskt att hårt och snabbt är det skänaste men för mig så beror det på det är inte alltid samma.

ibland långsamt och hårt och sånt där.

2009-04-26 @ 20:44:10
Postat av: Anonym

jag får inte orgasm då jag har sex med en kille. jag tycker ändå att det är jätte skönt men visst skulle det vara skönt att få komma också . har ni några bra tips ?

2009-04-26 @ 20:52:32
Postat av: Desperata tjejen .. (Som är överlycklig att hon fick svar, tack!)

Det skönaste som finns är att variera sig, enligt mig. Att byta ofta eftersom alla ställningarna är sköna på olika sätt. Min absoluta favvo är bakifrån.Det är alltid skönt ^^ Jag tycker oftast om snabbt och hårt, men det är samma även där. Man måste ju köra på olika.



Har några frågor också ..

1.När jag har knullat länge så blir jag så jäkla öm. Det gör fruktansvärt ont, speciellt om killen tar till fingrarna ..

Hur kan man undvika det?? :O

2.Ibland när jag knullar kan jag bli typ bedövad och inte känna något. Killen som jag knullade med när det hände som mest slocknade så lätt. Kuken bara dog fast han inte ens kommit änn. Detta händer oftast när jag rider killen.

Finns det något sätt att få kuken att hålla sig längre?

3. Finns det några bra typ tabletter/krämer som gör en kåtare och känsligare som ni skulle rekomendera?

Tack för svaret sist, avgudar er blogg!

Ni gör det värt att betala räkningen för modemet i slutet av månaden. Mkt roligare med sex nu när jag vet att ni finns.

Det är värt så mkt att ha någon att fåga som man kan skriva vadsomhellst till.

TACK TACK ^^

2009-04-26 @ 22:56:21
Postat av: hadi

very good

2012-03-08 @ 17:00:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0