Hej på er underbaringar

Förlåt för dålig uppdatering, men det är faktist såhär att vi inte har tid med bloggandet just nu. Det är i slutet av skolan och allt sånt, och vi har mycket annat runt om oss just nu också. Men vi ska verkligen bättre oss, under sommaren tex eftersom vi kommer få lite extra tid då.

Och ni som säger att det är jobbigt att gå in på våran blogg i hopp om att vi jhar skrivit kan ju bara bli medlem på Bloglovin och lägga till oss där. Eftersom när vi har skrivit ett inlägg då så står det där. Då kan du även följa olika bloggar, dom tex blondinbellas, Kenzas eller vilken du vill. Vi blir jätte glada över att ni saknar våran blogg! Uppdateringingen kommer förbättras. :)


Nu när jag endå är här inne och skriver kan jag ju berätta om en sexleksak vi nästan nydligen har testat.
Det är denna leksaken på bilden, tungan vickar i den takten du vill och vibrerar också. Man bestämmer själv i vilken takt du vill att den ska vicka upp och ner och hur mycket den ska vibrera. Själv tycker inte jag att själva tungan var skön, den kändes inte så mycket. Men däremot tyckte jag att själva "skaftet" på leksaken var skön. Det vibrerade mycket, man kan först leka lite med tungan och sedan använda skaftet. Finns att köpa här för 268 kr.




/ T

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nice. ;)

2009-05-13 @ 12:22:06
URL: http://shjetan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0